همه چیز درباره فارکس

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

فارکس چیست ؟

فارکس، یک بازار است؛ از آن دست بازارهایی که افراد در آن به معاملات اقتصادی می­پردازند. همچون بورس. فارکس یک اصطلاح لاتین است، که از در هم آمیخته شدن دو واژه foreign  به معنای خارجی و exchange به معنای تبادل ساخته شده است. واژه ارز نیز کلید گم شده­ی این ترکیب می­باشد.

پر واضح است که در این بازار به تبادل ارزهای خارجی با یکدیگر پرداخته می­شود. عمده هدف در این بازار، برای کسانی که در آن به فعالیت می­پردازند، کسب سود است. اما چگونه؟

این سود از ما به اختلاف قیمت خرید و قیمت فروش یک ارز به دست می­آید. افرادی نیز که که قصد حضور در این بورس را دارند، نیازی به حضور فیزیکی در جایی نخواهند داشت، و این معاملات از بستر اینترنت به انجام می­رسد.

چگونگی معاملات در بازار فارکس؟

حال که دانستید فارکس چیست باید درمورد نحوه معاملات در آن کمی توضیح دهیم؛ معامله در این بازار، فرآیند عجیبی ندارد. همچون بورس، شما از طریق بستر اینترنتی به اطلاعات لازم دست خواهید یافت. این اطلاعات برای اینست که فرد، یک ارز را به قیمت پایین بخرد و به قیمت بالا بفروشد.

در این بازار نیز، کارگزاران نقش حلقه واسط را اجرا خواهند کرد. به­صورتی که فرد، درخواست­ها و سفارشات معاملاتی خود را به کارگزاران اطلاع می­دهد و کارگزاران نیز این معامله را به انجام می­رسانند.

درست همانند بورس، باید یک بروکر یا همان کارگزاری را انتخاب نمایید و سپس اقدام به شروع معاملات نمایید با این تقاوت که زمان بندی برای کار در این کارگزاری بسته به اینکه در بازار کدام کشور بخواهید کار کنید، متفاوت خواهد بود.

شما برای مشاهده ساعات کاری مدنظر خود میتوانید از سایتmarket24hclock استفاده نمایید.

برای خواندن ادامه مطلب همه چیز درباره فارکس کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.