من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

به طور عمده دو نوع زبان وجود دارد.

اول ، یک زبان نوع تایپ شده است که هر متغیر و نوع عبارت از قبل در زمان کامپایل شناخته شده است. هنگامی که یک متغیر از یک نوع داده خاص اعلام شد ، نمی تواند مقادیر سایر انواع داده را نگه دارد.
مثال: C ، C ++ ، جاوا.
زبان دیگر تایپ دینامیکی است. این زبانها با گذشت زمان می توانند انواع مختلف داده را دریافت کنند.
مثال: روبی ، پایتون
جاوا بصورت ایستا تایپ می شود و همچنین یک زبان کاملاً تایپ شده است زیرا در جاوا ، هر نوع داده (مانند عدد صحیح ، نویسه ، هگزادسیمال ، اعشاری بسته بندی شده و غیره) به عنوان بخشی از زبان برنامه نویسی و تمام ثابت ها یا متغیرهای تعریف شده برای یک برنامه داده شده باید با یکی از انواع داده توصیف شود.
انواع داده ها در جاوا

جاوا دو دسته داده دارد:

برای خواندن ادامه مطلب انواع داده در جاوا – انواع داده زبان برنامه نویسی جاوا کلیک کنید.

مزایای یادگیری زبان دوم

در زیر به برخی از مزایای یادگیری زبان دوم اشاره خواهیم کرد.

1- افزایش فرصت های شغلی

آیا تا به حال با آگهی استخدامی برخورد کرده اید که به طور خاص به آشنایی با یک زبان خاص اشاره کرده باشد؟ بله، تعداد زیادی از آگهی ها بدنبال افرادی هستند که با زبان های خاصی آشنایی دارند، به خصوص اگر بدنبال شغلی در خارج از کشور باشید. یادگیری زبان دوم دنیایی از فرصت های شغلی را به روی شما می گشاید.

جهان به سرعت در حال تغییر است و تعداد بیشتری از شرکت ها بدنبال افتتاح شعب خود در اقصی نقاط جهان هستند. اگر می خواهید در چنین شرکت هایی مشغول به کار شوید باید ذهنیت جهانی داشته باشید. حتی در شرکت هایی داخلی نیز، توانایی صحبت کردن به زبان دوم ممکن است همان چیزی باشد که یک موقعیت شغلی را برای شما تضمین می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.