دیجیتال مارکتر کیست؟ و چه وظایفی دارد؟

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی در دو دسته سنتی و دیجیتال قرار گرفته است که در روش سنتی، بازاریابی از طریق تبلیغات کاغذی مانند روزنامه‌ها، مجلات و بروشورها و یا تماس تلفنی صورت می‌پذیرد. بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نوعی از بازاریابی است که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی شکل گرفته است. در این روش از بازاریابی، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های موجود در دنیای دیجیتال برای معرفی محصولات به مشتریان استفاده می‌شود که تأثیر بسزایی در فروش و موفقیت کسب‌وکارهای مختلف دارد.

دیجیتال مارکتر کیست

این روزها اگر به اطراف خود نگاه کنیم، افراد زیادی را در حال استفاده از اینترنت و فضای دیجیتال مشاهده می‌کنیم. دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، آنقدر بر زندگی افراد تاثیر گذاشته‌ است که دیگر دنیای بدون اینترنت را نمی‌توان تصور کرد! این گستردگی استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال از نگاه تجارت برای مدیران کسب‌وکارها می‌تواند فرصت بسیار مناسبی باشد. در واقع بازاریابی دیجیتال مزیت‌های بسیار زیادی، هم برای خریدار و هم برای فروشنده دارد که باعث رشد و موفقیت بسیار زیادی می‌شود.

در این شیوه بازاریابی نوین که تکیه بر ظرفیت‌های دیجیتال دارد به کمک ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگ، سئو و … هر روز گسترده‌تر می‌شود. به همین‌دلیل با یادگیری آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ و رعایت قواعد آن، قطعا می‌توانید به اهداف فروش بالا و کسب درآمد مورد نظر خود برسید.

دیجیتال مارکتر کیست؟

باید بدانید افراد زیادی به دنبال یادگیری مهارت‌ها و ابزارهای این نوع از بازاریابی می‌باشند. در واقع دیجیتال مارکتر کسی است که آموزش‌های لازم را برای کار با دیجتال مارکتینگ فرا می‌گیرد و به بهترین شکل ممکن با استفاده از استراتژی‌های لازم، آن را اجرا می‌کند.

یک دیجیتال مارکتر می‌کوشد تا در ارتقای یک کسب‌وکار نقش مهمی داشته باشد. از این‌رو به کسب دانش مهارت‌هایی نیاز دارد که مسیر پیشرفت او را هموار کنند. برای اینکار کافیست از منابع معتبر و آموزش‌های موجود در این زمینه بهره ببرد. همچنین ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به عنوان یک دیجیتال مارکتر برای هر نوع از بازاریابی نیازمند به استفاده از آن هستید.

برای خواندن ادامه مطلب دیجیتال مارکتر کیست؟ و چه وظایفی دارد؟ کلیک کنید.

معرفی Use Case

Use Case (یوزکیس) ابزاری برای تعریف تعاملات مورد نیاز کاربر در سیستم است، در واقع مجموعه اقداماتی است که مرحله به مرحله تعاملات بین کاربر و سیستم را برای رسیدن به یک هدف خاص (که همان کامل شدن کیس است) تعریف می کند. کیس را می توان یک کار در نظر گرفت که باید تکمیل شود.

در توسعه نرم افزار Use Cases یا مجموعه ای از Caseها (کیس ها) نوشته می شود. در تصویر زیر هر کدام از بیضی ها یک کیس را نشان می دهد و کاربری که با سیستم از طریق این کیس ها ارتباط برقرار می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.