نکات پایه‌ای برای شروع تبلیغات که باید بدانید!

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

برای شروع هر کاری بهتر است اصول آن را بشناسیم و از آن اصول تبعیت کنیم تا بتوانیم نتیجه‌ی دل‌خواه خود را بگیریم. ساخت کمپین‌های تبلیغاتی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. در این مقاله نکاتی را برای شروع تبلیغات آنلاین در یکتانت به شما یادآور می‌شویم که با استفاده از آن‌ها بتوانید تبلیغات خود را هرچه کارآمدتر اجرا کنید.

۱. انتخاب درست نوع کمپین:

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام ساخت کمپین‌های تبلیغاتی مورد توجه قرار گیرد، انتخاب درست نوع کمپین است. بسته به اهدافی که کسب‌وکار شما دنبال می‌کند می‌بایست از کمپین‌های متناسب استفاده کنید.

برای مثال از کمپین‌های همسان برای افزایش ترافیک، جمع‌آوری لید و نصب اپ، از کمپین‌های بنری و ویدئویی برای افزایش آگاهی از برند و دیده شدن، از کمپین‌های ریتارگتینگ برای افزایش فروش و بازگشت مشتریان و از کمپین‌های پوش به جای پیامک و با هدف نصب اپلیکیشن و جمع‌آوری لید استفاده می‌شود. البته در کنار تمام این موارد لازم است توجه کنید که برخی اهداف مانند برندینگ در کوتاه مدت میسر نمی‌شوند و برای تحقق نیازمند زمان هستند.

گاهی بهتر است باتوجه به نوع کسب‌وکار و مخاطبانتان به جای کمپین‌های عادی، از کمپین‌های هدفمند استفاده کنید.

برای مثال اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید که در حوزه‌ی فروش لوازم کودک فعالیت می‌کند و به دنبال افزایش ترافیک است، می‌توانید به جای استفاده از تبلیغات همسان عادی، از تبلیغات همسان هدفمند رفتارمحور با سگمنت «والدین کودکان خردسال» استفاده کنید و از این طریق مخاطب مربوط به کسب‌وکار خود را هدف گیری نمایید.

 همچنین گاهی نیاز است برای افزایش کیفیت ترافیک ورودی یا علل دیگر گروه نمایش‌دهنده ایجاد کرده و پخش تبلیغات را به سایت‌های انتخابی محدود کنید.

برای خواندن ادامه مطلب نکات پایه‌ای برای شروع تبلیغات که باید بدانید! کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.