من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

علت رخ دادن خطای اتصال برقرار نیست در وردپرس چیست؟

سیستم وردپرس قابلیت های زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است اما گاهی اوقات ممکن است هنگام کار با این سیستم با ارورهای مختلفی مواجه شوید. برای مثال ممکن است هنگامی که میخواهید داخل پنل وردپرس مطلبی را بنویسید و یا برگه ای را ویرایش کنید با خطای ” اتصال برقرار نیست. ذخیره سازی تا هنگام اتصال دوباره، غیرفعال شد” روبه رو شوید.
این مشکل هنگامی بوجود می آید ارتباط ما با هاست و وردپرس قطع شود. در اولین مرحله می بایست اتصال اینترنت خود را بررسی کنید در صورتیکه اینترنت مشکلی نداشت ولی ارور همچنان رفع نشده بود، موارد زیر را بررسی کنید:
-سیستم و مرورگر
-سرور
-منابع
-خطا در برقراری ارتباط با پایگاه داده

آموزش رفع خطای اتصال به پایگاه داده در وردپرس

خطا دراتصال به دیتابیس زمانی رخ می دهد که فایل های php وردپرس شما به دیتابیس سایتتان دسترسی ندارند. این مشکل می تواند ناشی از ثبت اطلاعات نادرست در تنظیمات وردپرس، قطع پایگاه داده و یا عدم پاسخگویی سرور پایگاه داده باشد. در اولین مرحله باید مطمن شوید که این خطا هم در صفحه مدیریت و هم در قسمت صفحه اصلی سایت وجود دارد. اگر در هردو صفحه این ارور وجود داشت برای رفع ارور اقدام کنید.
غیر فعال کردن پلاگین ها
با توجه به اینکه اعمال هرگونه تغییر از طرف یک افزونه بر روی دیتابیس میتواند باعث عدم دسترسی وردپرس به دیتابیس شود، بنابراین لازم است در ابتدا همه ی افزونه های موجود در سایت را غیر فعال کنید. حالا اگر پس از غیرفعال کردن افزونه ها سایت بالا آمد یعنی مشکل پیدا شده و باید مجدد افزونه ها را فعال کنید تا مشخص شود که مشکل از کدام افزونه بوده است.
توجه کنید که اگر افزونه ای ، تغییری برروی دیتابیس ایجاد کرده باشد که منجر به ایجاد ارور شده باشد، غیرفعال کردن افزونه نتیجه ای نخواهد داشت و مشکل باید به یکی از روش هایی که در ادامه مطرح میکنیم برطرف شود.
چک کردن اطلاعات اتصال به دیتابیس
ابتدا وارد هاست سایت خود شوید و در قسمت public_html فایل wp-config.php را باز کنید. در این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به دیتابیس را مشاهده کنید مانند کد زیر:

برای خواندن ادامه مطلب چگونه خطای اتصال برقرار نیست در وردپرس را رفع کنیم؟ کلیک کنید.

تبدیل دستی HTML به وردپرس

مرحله 1: یک پوشه برای قالب جدید و فایل های اصلی ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک پوشه برای قالب (theme یا تم) روی سیستم خود ایجاد کنید و یک نام دلخواه برای آن قرار دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.