5 زبان برنامه نویسی برتر برای تست اتوماسیون

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

آزمایش اتوماسیون بدون شک با جایگزینی روشهای سنتی آزمون دستی در سازمانها ، در حال حاضر شکوفا شده است. همه اینها در حالی اتفاق می افتد که آزمایش اتوماسیون در مقایسه با آزمایش دستی همراه با ارائه عملکرد بهتر و هزینه های عملیاتی کمتر ، به طریقی کم کارتر ، کارآمدتر و مقیاس پذیر است. تست اتوماسیون اساساً به فرآیند استفاده از ابزارها و نرم افزارهای مختلف برای ایجاد موارد آزمایشی و اجرای آنها با در نظر گرفتن اقدامات از پیش تعریف شده مربوط می شود. علاوه بر این ، MarketsandMarkets همچنین با اطمینان در گزارش خود پیش بینی کرده است که بازار آزمایش اتوماسیون تا سال 2024 از 28 میلیارد دلار عبور خواهد کرد.

شما می توانید به نوشتن سفر تست اتوماسیون خود با یک زبان برنامه نویسی واحد فکر کنید! اگر چنین است ، زمان آن فرا رسیده است که این واقعیت را یادآوری کنیم که برای ایجاد حرفه ای در تست اتوماسیون ، شما باید دانش صحیحی از زبان برنامه نویسی مربوطه داشته باشید. شما باید با ریز و دردسرهای زبان برنامه نویسی مورد استفاده در تست اتوماسون درگیر شوید. زبان های مختلفی وجود دارد که می توانید برای آزمایش اتوماسیون مانند #Python ، C و غیره در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به پنج زبان برتر بیندازیم:

1.پایتون

Python یک زبان برنامه نویسی کد باز است که به طور عام از تست اتوماسیون در سال 2021 پشتیبانی می کند. بعلاوه ، این از تعدادی فریم ورک برای تست واحد ، پایان به انتها و یکپارچه سازی پشتیبانی می کند که در جایی با اتوماسیون مرتبط است. حتی کد آن نیز به راحتی قابل یادگیری است و هرکسی که قصد دستیابی به این زبان را دارد می تواند ترکیبی از کدها را به روشی انعطاف پذیر اعمال کند. تا به امروز ، بیش از 2 میلیون وب سایت در سطح جهانی چارچوب های Python را پذیرفته اند که عبارتند از PyTest ، Robot ، Nose 2 ، Behave ، Lettuce و Testify. بسیاری از آنها را می توان با حداقل تلاش نصب کرد تا وب سایت ها یا برنامه های پشتیبانی کننده از آنها وظایف تجاری را همزمان و موازی انجام دهند (هر دو). برای مشاغل ، شروع یا بعداً شروع می شود ، آنها باید توسعه دهندگان پایتون را استخدام کنند که می دانند چه موقع و چگونه اقدامات صحیح را انجام دهند بدون اینکه بارها و بارها برای هر کاری کدهای جدید بنویسند. اما دارندگان باید این واقعیت را بخاطر داشته باشند که اجرای کد در قسمت سمت راست انجام می شود و بدین ترتیب اسکریپت / اسکریپت های آزمایشی با موفقیت اجرا می شوند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی (سریع آسان)

My logo

آموزشهای ما کاملا رایگان هستند! اما اینکه چه کاری با آنها انجام دهید، این موضوع کاملا بستگی به شما دارد.

در این صفحه آموزشهای برنامه نویسی زبانهای رایج را به صورت کاملا اصولی و پایه ای آموزش می دهیم که با کمک آن می توانید، اپلیکیشن بسازید، وب دیزاین انجام دهید و … به استعداد و علاقه شما بستگی دارد.

حتما این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا در هیچ کجای اینترنت زبانهای برنامه نویسی را به صورت رایگان به شما آموزش نمی دهند آنهم به زبان ساده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.