حساب پی پال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

حساب پی پال چیست؟

قبل از اینکه برای افتتاح حساب پی پال اقدام نمائید، بد نیست مختصری در مورد این شرکت و سوابق آن بدانید. به همین منظور در این بخش از مقاله مطالبی را در مورد شرکت پی پل آورده ایم. همراه ما باشید و آن ها را به دقت مطالعه نمائید.

شرکت پی پال در سال 1998 توسط پیتر تیل (Peter Theil) و مکس لوچین (Max Levchin) تاسیس شد. ایده اولیه برای راه اندازی این شرکت، ایجاد یک واحد پولی بین المللی بود که از کنترل دولت ها خارج باشد. پی پل در ابتدا به علت عدم وجود شناخت کافی توسط مردم، مورد سوء استفاده کلاهبرداران اقتصادی و هکرها قرار گرفت به نحوی که در همان ماه های اولیه شروع کار پی پال، فعالیت پی پال در یکسری از ایالت های آمریکا ممنوع اعلام شد.

با این وجود، امکان استفاده آسان از پی پال و امن بودن آن باعث شد که همچنان مورد توجه خریداران و فروشندگان اینترنتی قرار بگیرد و روز به روز به تعداد مشترکان آن افزوده شود. این امر باعث شد توجه مسئولان یکی از بزرگ ترین سایت حراجی اینترنتی در دنیا، یعنی شرکت eBay به پی پال جلب شود و پی پال را به عنوانی یکی از درگاه های پرداخت در سایت خود قرار دهد. استفاده شرکت eBay از پی پال بعنوان درگاه پرداخت پول، باعث رشد بسیار سریع و همه گیر شدن آن شد و به دنبال آن میزان رشد پی پال به حدی سریع بود که در طی دو ماه، تعداد کاربران آن از 100هزار نفر به یک میلیون نفر افزایش پیدا کرد.

در سال 2002 شرکت eBay تصمیم گرفت با خرید عمده سهام پی پل، مالکیت این شرکت را از آن خود کند. تلفیق این دو شرکت با یکدیگر باعث شد که eBay بتواند بر کلیه مراحل فروش کالا در این سایت نظارت داشته باشد و در صورت عدم رضایت هر یک از طرفین بتواند نسبت به بازگرداندن پول اقدام کند. این امر در نهایت پی پال را به یکی از محبوب ترین سرویس های آنلاین پرداخت تبدیل کرد.

در سال 2014، شرکت eBay اعلام کرد قصد دارد پی پال را به یک شرکت جداگانه به سهامی عام تبدیل کند. در نهایت این امر در 19 ژانویه 2015 محقق شد.

پی پال؛ یکی از محبوبترین درگاه های پرداخت آنلاین

پی پال چگونه کار می کند؟

برای بهره مندی از امکانات پی پال، لازم است که حساب پی پال داشته باشید. پس قبل از هر چیز باید برای افتتاح حساب پی پال اقدام نمائید. افتتاح حساب پی پل، در وهله اول کار آسانی است. در ابتدا تنها با اندکی اطلاعات شخصی یا شرکتی، و استفاده از یک آدرس ایمیل،اکانت پی پل شما ساخته می شود. توجه داشته باشید که لازم است اطلاعات وارد شده برای ساخت اکانت پی پال واقعی باشد، زیرا اگر چه در این مرحله بررسی های زیادی روی اطلاعات وارد شده شما صورت نمی گیرد، اما در نهایت به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

برای خواندن ادامه مطلب حساب پی پال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.