راهنمای نصب قالب در وردپرس

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

مگر می‌شود وبمستر بود و دغدغه ظاهر وبسایت خود را نداشت؟ در این درس از مجموعه رایگان آموزش وردپرس به نصب قالب جدید در وردپرس و مدیریت قالب‌ها می‌پردازیم.

نکته‌: ممکن است شما کلماتی مانند پوسته، تِم (Theme)، تِمپلِیت (Template) به گوشتان بخورد که بطور کلی همه آنها همان مفهوم “قالب” را می‌رسانند. گرچه از نظر من “پوسته” کلمه زیباتری است، اما چون کلمه “قالب” آشنا‌تر و رایج تر است از آن استفاده می‌کنم.

پوسته یا قالب وردپرس چیست؟

پوسته یا قالب وردپرس، ظاهر یک وبسایت وردپرسی را تعیین می‌کند. خب پس متوجه شدیم که می‌توان کل ظاهر وبسایت خود را با استفاده از پوسته‌های متفاوت تغییر داد.

از کجا قالب وردپرس تهیه کنیم؟

دو نوع قالب وردپرس وجود دارد. قالب‌ آماده و قالب‌ اختصاصی وردپرس. برای افرادی که می‌خواهند یک وبسایت کاملا بهینه و اختصاصی داشته باشند و برای سرمایه‌گذاری روی کار خود مشکلی ندارند، قالب اختصاصی وردپرس توصیه می‌شود.

اما برای افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند قالب‌های اختصاصی برای خود تهیه کنند پیشنهاد ارزان‌تری داریم، می‌توانید از قالب‌های آماده رایگان و پولی وردپرس استفاده کنید. قالب‌های پولی معمولا کیفیت بالا‌تری نسبت به قالب‌های رایگان دارند و همچنین با قیمت بسیار کمتری نسبت به قالب‌های اختصاصی ارائه می‌شوند.

پس برای عزیزانی که بودجه کمی دارند قالب‌های آماده غیر رایگان بهترین گزینه است. این قالب‌ها را می‌توانید از مارکت‌های وردپرسی تهیه کنید. کافیست عبارت “قالب وردپرس” را در گوگل جستجو کنید تا بهترین مارکت‌ها را مشاهده کنید.

مدیریت قالب‌ها در وردپرس

برای مدیریت قالب‌ها در وردپرس ابتدا باید وارد پنل مدیریت شده و به قسمت “نمایش » پوسته‌ها” بروید.

منو نمایش در وردپرس

در این صفحه می‌توانید کل قالب‌هایی که روی سیستم وردپرس شما نصب هستند را مشاهده کنید و آنها را مدیریت (فعال/حذف) کنید.

برای خواندن ادامه مطلب راهنمای نصب قالب در وردپرس کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.