آموزش کامل سئو وردپرس با افزونه yoast seo

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آموزش yoast؛ افزونه yoast seo چیست؟

سایت یواست یکی از بزرگترین و البته معتبر ترین سایت ها در زمینه آموزش سئو سایت است و مقالات این سایت به عنوان یک منبع معتبر در این زمینه استفاده میشود.

مهم ترین خدمات سایت یواست، ساخت و ارائه افزونه های سئو است. در پایین، لیست انواع افزونه های سئویی که توسط مجموعه یواست ساخته شده را میبینید و میتواند برای مشاهده توضیحات بیشتر، روی لینک هرکدام کلیک کرده و به صفحه آن در خود سایت yoast وارد شوید:

در بین این ۵ افزونه، yoast seo با بیش از ۵ میلیون نصب فعال و ۲۶ هزار نظر، به عنوان معروفترین افزونه و شاید یکی از چند افزونه برتر کل مخزن وردپرس شناخته شده.

آموزش نصب افزونه yoast seo:

آموزش افزونه yoast seo

قبل از اینکه به سراغ نصب افزونه yoast seo برویم، باید یک موضوع مهم را برای‌‌تان توضیح دهیم:

افزونه یواست، در دو نسخه رایگان و پولی به مخاطبان ارائه میشود. نسخه رایگان دارای قابلیت های مناسبی است که میتواند در سئو سایت به شما کمک کند اما در هر حال نسخه premium و پولی آن قابلیت های بیشتری دارد.

آموزش های این مقاله روی نسخه غیر رایگان این افزونه جلو میرود تا بتوانید علاوه بر قسمت های رایگان، با تمامی بخش های حرفه ای این افزونه هم آشنا شوید. قیمت خرید این افزونه از خود سایت یوآست چیزی در حدود ۹۰ دلار (برای استفاده در یک سایت) است اما میتوانید آن را از سایت های فروش افزونه فارسی، با قیمت بسیار کمتر خریداری کنید.

برای نصب yoast seo premium (نسخه پولی) کافی است پس از خرید و دانلود آن، به  قسمت افزونه ها در سایت مراجعه کنید، به افزودن بروید و در آنجا پس از بارگذاری فایل yoast، افزونه را فعال کنید. برای دانلود رایگان افزونه yoast seo (نسخه رایگان)، به قسمت افزودن در افزونه ها بروید و در قسمت جستجوی افزونه ها، عبارت yoast seo را جستجو کنید:

برای ادامه مطلب آموزش کامل سئو وردپرس با افزونه yoast seo کلیک کنید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس از صفر تا صد (رایگان)

وردپرس را میتوان پردامنه ترین سایت ساز و سیستم‌ مدیریت محتوای جهان دانست. زبان برنامه نویسی وردپرس PHP است که به واسطه افزونه های زیاد میتواند نیاز همگان را برطرف کند. امروزه شما میتوانید در کمتر از 2 ساعت یک سایت فروشگاهی را برای بیزینس خود راه اندازی کنید و از امکانات وردپرس استفاده کنید. در این مقاله همه چیز درباره وردپرس و طراحی سایت را مطرح خواهیم کرد.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس چیست؟

وردپرس (WordPress) یک نرم افزار اوپن سورس(open source) است که توسط آن می‌توانید وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن بسازید. ویژگی اوپن سورس بودن این امکان را به کاربر میدهد که به کدها دسترسی داشته باشد. به بیان دیگر وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که از قالب های زیادی تشکیل شده است و کاربر بدون داشتن دانش اولیه برنامه نویسی میتواند یک سایت طراحی کند. در سال 2004 اولین نسخه از وردپرس منتشر شد. در سال 2005، توسعه‌ی وردپرس از حالت شخصی بیرون آمد و این امکان فراهم شد که همه‌ی برنامه ‌نویسان وب بتوانند در توسعه‌ی آن نقشی ایفا کنند. نتیجه‌ی این تغییرات، CMS قدرتمندی است که در طراحی سایت ها نقش زیادی ایفا میکند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.