آموزش کامل بازنویسی و کپی متن Paraphrase

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

اهمیت بازنویسی و کپی کردن متن به صورت اصولی

اول بگم که کلا کپی کردن که کار خوبی نیست. میدونم که هم من و هم شما دوستش داریم ولی خب در هرحال کار خوبی نیست. من تا جایی که ممکن باشه از کپی کردن متن حتی از منابع خارجی دوری میکنم اما چه کنم که بعضی وقتا مجبورم، مجبور!!

اگر نویسنده محتوا باشید که قبلا با این موضوع برخورد کردید و اگر تازه قصد نوشتن دارید که ایشالا در آینده برخورد میکنید که؛ گاهی وقتا واقعا نمیشه نوشت!! آره مغز آدم بعضی وقتا دیگه نمیکشه. گاهی اگه یه موضوع ساده بزارند جلوت و بگند یه مقاله ۵۰۰ کلمه ای در موردش بنویس هم نمیشه. نگاش میکنی موضوع رو و میگی وای خدا! از کجا شروع کنم؟عنوانش چی باشه؟ لیدشو چی بنویسم؟ اصن داخلش چی بنویسم؟ وای تهشو چطور تموم کنم؟؟؟

دیگه اینجاست که بازنویسی مطلب میشه یه فرشته نجات و گوگل هم میشه دستیارش. البته گاهی وقتا هم حس هست اما علمش نیست.

نه میدونی چی بنویسی و نه چندتا منبع حسابی سراغ داری. دیگه اونجاست که باید از رو همون یه دونه مقاله که به زور و با تکنیک های جستجو حرفه ای پیداش کردی یه بار دیگه بنویسی اما خب چجوری بنویسی که این پاندای گوگل یقت رو نگیره؟؟ دقیقا با مثالی که داخل این مقاله براتون میزنم میخوام همینو بهتون یاد بدم.

آموزش بازنویسی متن (کپی مقاله)

تو این قسمت یه تکه از متن یکی از مقالات داخل سایت رو انتخاب کردم، هر پاراگرافش رو مینویسم و بعد تو پارارگراف بعدی بازنویسیش میکنم.

مقاله کامنت مارکتینگ:

این راهکار برای سایت های آموزشی مخصوصا با حیطه فعالیت تخصصی بازخورد بسیار بالایی دارد.

اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که بعضی از سایت های بزرگ در صفحات اول اینترنت، اقدام به استخدام نیروی متخصص صرفا برای پاسخگویی به سؤالات مخاطبان کرده اند

مطلب بازنویسی شده:

روشی که در بالا به آن پرداختیم میتواند یک راهکار بسیار مناسب برای سایت های آموزشی باشد. بسیاری از سایت های موفق در اینترنت از اهمیت این موضوع با خبر هستند حتی گاها دیده ایم که بعضی از آنها صرفا برای جوابدهی به سؤالات کاربران خود در سایت، اقدام به جذب نیرو کرده اند.

برای خواندن ادامه مطلب آموزش کامل بازنویسی و کپی متن Paraphrase کلیک کنید.

چگونه محتوای صفحات غیر فعال شده را از سایت ها کپی کنیم؟

معمولا صاحبان سایت ها از جاوا اسکریپت (JavaScript) سفارشی یا سایر ابزارها برای از کار انداختن کلیک راست روی صفحه سایت استفاده می کنند. اما این کار می تواند عملکرد کاربرانی که می خواهند از کلیک راست برای اهداف دیگری مثل جستجو در محتوای انتخاب شده یا قابلیت های دیگر استفاده کنند را هم مختل می کند.

در ادامه ما به بررسی بهترین و موثرترین روش ها برای کپی کردن محتوا از صفحات سایت هایی که کلیک راست در آنها غیرفعال شده می پردازیم. فقط یادتان باشد که از این روش ها برای سرقت محتوا استفاده نکنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.