برد کرامپ چیست و چه اهمیتی بر سئو سایت دارد؟

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

برد کرامب عنصری برای شناسایی موقعیت مکانی هر صفحه از وب‌سایت است که برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و بهبود قابلیت کرالینگ از آن استفاده‌ می‌شوند. در این مطلب بررسی می‌کنیم که این عنصر چگونه می‎تواند روی سئوی سایت شما تاثیر بگذارد.

وقتی نوبت به سئو‌ می‌رسد، بحث‌های زیادی به میان می‌آید. کلمات کلیدی، لینک‌ها و محتوای عمیق و… همه بر توانایی شما برای به دست آوردن رتبه مناسب موتورهای جستجوگر قدرتمند تاثیر می‌گذارند.

Breadcrumbs یک ویژگی است که کمک میکند تا کاربر به خوبی درک کند در چه مسیری از سایت قرار دارد؛ که‌ می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر سئو و تجربه کاربر بگذارد. حتما داستان هانسل و گرتل را شنیده‌اید که به کمک خرده‌نانی که بر زمین ریخته بودند سعی داشتند که دوباره مسیر بازگشت به خانه را بیابند. اسم این ویژگی از روی همین داستان برداشته شده است و هدفش هم مسیریابی بهتر کاربر و کرالرهای گوگل در هر مرحله است.

هنوز هم تعداد زیادی وب‌سایت وجود دارند که از این قابلیت استفاده نمی‌کنند – این یک اشتباه بزرگ است، نه فقط به این دلیل که برای سئوی سایت مهم و تاثیرگذار است – بلکه به دلیل اینکه اجرای آن بسیار آسان است و تقریبا هیچ دردسری ندارد! پس حتما از این ویژگی برای وبسایتتان استفاده نمایید.

اما لازم است ما چه چیزهایی در مورد برد کرامب‌ها، تأثیر آن‌ها بر سئو و اشتباهات رایجی که در زمان استفاده از آن به وجود می‌آید، بدانیم؟

Breadcrumbs در سئو چیست؟

Breadcrumbs لینک‌های وب‌سایت است که به کاربران امکان‌ می‌دهد مکان‌های وب‌سایت و فاصله آن‌ها با صفحه اصلی را ردیابی کنند.

معمولا آن‌ها را در بالای یک وب‌سایت یا درست در زیر نوار منوی سایت (navigation bar) پیدا خواهید کرد.

برد کرامب‌ها دقیقا مانند لینک‌های داخلی، به نگه داشتن کاربران در وب‌سایت کمک‌ می‌کند و به باعث می‌شوند آن‌ها بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.

این امکان، دقیقا نشان‌ می‌دهد که روی چه دسته‌هایی کلیک کرده‌ایم تا در صفحه‎ فعلی قرار بگیریم.

برای خواندن ادامه مطلب برد کرامپ چیست و چه اهمیتی بر سئو سایت دارد؟ کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.