چگونه از استراتژی Go-To-Market خود با SEO پشتیبانی کنید

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

برای استارتاپ های اولیه ، توسعه یک استراتژی قوی برای بازار و مناسب سازی محصول-بازار مهم است. در اینجا نحوه سئو می تواند کمک کند.

در مقاله های قبلی ، آموخته ایم که چرا SEO باید برای استارتاپ های اولیه مورد توجه قرار گیرد و همچنین استراتژی های SEO برای کمک به شما در رقابت زودهنگام در SERP ها.

اکنون ، ما یک مرحله کلیدی دیگر در چرخه عمر کسب و کار یک استارتاپ در مراحل اولیه را بررسی می کنیم-توسعه استراتژی رفتن به بازار و عرضه محصول اولیه.

همانطور که شان الیس گفت ، مقیاس بندی رشد قبل از تناسب محصول/بازار سریعترین راه برای از بین بردن استارتاپ شما است.

در روزهای اولیه و برنامه ریزی برای عرضه محصول اولیه ، خطرات زیادی وجود دارد. شما تحت فشار هستید تا مهلت های ذینفعان مختلف را رعایت کنید و به نقاط عطفی دست پیدا کنید که می تواند با سرمایه گذاری مرتبط باشد.

بدون یک استراتژی قوی برای ورود به بازار ، سرمایه گذاری کورکورانه در رشد می تواند بیشتر از آنکه فایده داشته باشد آسیب برساند.

آنچه شما به دنبال آن هستید تناسب بازار محصول است ، به این معنی که محصول/راه حل شما به طور م satisfثر بخشی از بازار را برآورده می کند. به دست آوردن این تناسب برای رشد کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین درآمد کوتاه مدت و بلند مدت ماهانه (MRR) بسیار مهم است.

How to Support Your Go-To-Market Strategy with SEO

تدوین استراتژی Go-To-Market

در مورد نحوه ایجاد یک استراتژی مناسب GTM هیچ کمبودی در پست های وبلاگ وجود ندارد ، اما موفق ترین مواردی که من دیده ام همه شامل عناصری از موارد زیر است:

تعامل با مشتری و تعاملات شبه مصاحبه ، با س questionsالات پیشرو و باز برای کمک به شناسایی موارد استفاده خاص و تعیین زمان راه حل شما.
نوعی آزمایش A/B با گروهی از کاربران بالقوه به منظور اعتبار بخشیدن به محصول و برجسته کردن هر گونه مشکل استفاده (برای موارد لبه یا سازگاری با سایر سیستم های مورد استفاده در بازار هدف).
یک روش بازخورد از هر دو گروه فوق ، برای تعیین دقیق اینکه مخاطبان بالقوه شما چگونه محصول شما را مشاهده می کنند ، ارزشی که برای آنها به ارمغان می آورد و تمایل آنها به پرداخت این ارزش.
از این سه فعالیت ، می توانید بهتر اطلاع دهید:

برای خواندن ادامه مطلب چگونه از استراتژی Go-To-Market خود با SEO پشتیبانی کنید کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.