من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

توسعه تجارت الکترونیک را می توان در دو کلمه خلاصه کرد-بازاریابی دیجیتال. شرکت ها تبلیغات خود را در جایی قرار می دهند که اکثریت کاربرها در آنها قرار دارد: Instagram ، Facebook ، YouTube ، TikTok ، Pinterest و سایر سیستم عامل ها. برندهایی که دارای کمپین های موثر در رسانه های اجتماعی هستند بازدهی عمده ای را شاهد هستند. برای دیدن افزایش درآمد از تبلیغات دیجیتالی ، به چیزی بیش از یک محصول خوب نیاز دارید. بسیاری از استارتاپ ها در حال از دست دادن پول برای ایجاد تبلیغات نادرست یا عدم تجزیه و تحلیل معیارهای خود برای رسیدن به کاربران موردنظر خود هستند.

اگر در حال ایجاد یا تلاش برای ایجاد یک کمپین موثر هستید ، در اینجا 5 نکته برای افزایش درآمد از طریق بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

از مطالب مرتبط استفاده کنید

آن روزهایی که شرکت ها برای تولید کمپین های تبلیغاتی به هزینه بازاریابی زیادی نیاز داشتند ، گذشته است. تبلیغات اجتماعی امروزی کمتر شبیه تبلیغات تلویزیونی سینمایی است و بیشتر شبیه محتوای ارگانیک است که هرکسی می تواند با iPhone و نرم افزار اصلی ویرایش ایجاد کند. مشاغل بزرگ و کوچک از ویدئوهای توصیفی مشتری یا تأثیرگذار استفاده می کنند یا از تلفن خود فیلم می گیرند ، زیرنویس ، موسیقی اضافه می کنند و محتوا را به عنوان یک تبلیغ بارگذاری می کنند. اگر این روش به درستی انجام شود ، به جذب مشتری تبدیل می شود.

دارایی های خلاقانه مختلف را آزمایش کنید تا دریابید مخاطبان شما به چه چیزی پاسخ می دهند. الگوریتم های رسانه های اجتماعی از ویدئو حمایت می کنند ، بنابراین این مکان خوبی برای شروع است. زیرنویس ها را شامل کنید زیرا اکثر کاربران در حالت بی صدا تماشا می کنند.

رسانه های اجتماعی نحوه صحبت و واکنش مصرف کنندگان را تغییر داده است. گرایشهای کاربر محور باقی می مانند ، بنابراین برای ایجاد محتوا که مصرف کنندگان به آنها پاسخ می دهند ، روندهای فعلی را دنبال کنید. و روندی که در یک پلتفرم ویروسی می شود (به افزایش ویدیوهای TikTok با متن روی صفحه فکر کنید) احتمالاً به تمام کانالهای رسانه های اجتماعی منتقل خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب برای دستیابی به استراتژی بازاریابی دیجیتال ، این پنج کار را انجام دهید کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.