آموزش سفارشی سازی در وردپرس

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

سفارشی سازی (customise) وردپرس ابزاری است که به صورت زنده می توانید بخشهای مختلف وردپرس را تنظیم یا ویرایش نمایید. تغییرات به محض انجام شدن بلافاصله در نمونه سایت نمایش داده میشود ولی تا زمانی که تغییرات را ذخیره نکنید در سایت اصلی نمایش داده نمیشود. سفارشی سازی وردپرس برای هر پوسته متفاوت است و بر اساس امکانات و پیچیدگی پوسته امکانات و تنظیمات سفارشی سازی وردپرس نیز بیشتر یا کمتر میشود. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کامل درباره سفارشی سازی وردپرس را آموزش دهیم.


سفارشی سازی چه کاربردی دارد؟

معمولا با استفاده از سفارشی سازی وردپرس می توانید تنظیمات هویت سایت، عنوان، معرفی کوتاه، لوگو، Favicon، رنگبندی سایت، تنظیم های ابزارک ها، فهرست ها، تنظیمات برگه خانه و از همه مهمتر CSS اضافی را تنظیم نمایید.

کار با بخش سفارشی سازی وردپرس

در این مقاله قصد داریم شخصی سازی قالب وردپرس (البته اگر قالب سایت شما این امکان را داشته باشد) را به شما عزیزان وردپرسی آموزش دهیم.

زمانی که کاربری از سایت شما بازدید می‌کند، اولین چیزی که نظر او را جلب می‌کند ظاهر گرافیکی سایت شما است. زمانی که شما به طراحی ظاهر سایت خود اهمیت دهید و برای زیبایی آن‌وقت بیشتری را بگذارید؛ درواقع به بازدیدکنندگان سایت خود احترام گذاشته‌اید. پس به‌هیچ‌عنوان از توجه و وقت گذاشتن برای ظاهر سایت خود غافل نشوید.

شما برای طراحی سایت خود با استفاده از سیستم تولید محتوای وردپرس به قالب‌های بسیار زیادی دسترسی دارید. تنوع قالب‌های وردپرس بسیار زیاد است، اما پیدا کردن قالبی که دقیقاً مطابق باسلیقه‌ی شما باشد، و تمامی انتظارات شما را برآورده کند می‌تواند دشوار باشد.

برای اینکه قالبی نزدیک به سلیقه‌ی خود داشته باشید یا باید با کد نویسی و برنامه‌نویسی تحت وب آشنایی داشته باشید؛ یا از یک برنامه‌نویس کمک بخواهید که برای شما این کار را انجام دهد. اما ما در این مقاله روش سفارشی‌سازی قالب را که روشی آسان با صرف هزینه و وقت کمتر، و همچنین بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی است را به شما آموزش خواهیم داد.

برای هرکدام از قالب‌های وردپرس، دسته ویژه‌ای از تغییرات وجود دارد که شما می‌توانید از طریق پیشخوان وردپرس آن تغییرات را روی سایت خود اعمال کنید.

postha

برای انجام این کار ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید، سپس به قسمت نمایش بروید و گزینه‌ی سفارشی‌سازی را انتخاب نمایید.

برای خواندن ادامه مطلب آموزش سفارشی سازی در وردپرس کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.