من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

آیا به دنبال راهی برای داشتن محتوای ارسال شده توسط کاربر در سایت خود هستید؟

اجازه دادن به افراد برای ارسال مطالبی مانند پست مهمان ، عکس و فیلم به شما کمک می کند محتوای بیشتری را در سایت خود منتشر کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهد پست های وبلاگ را به سایت وردپرس شما ارسال کنند.

چرا به کاربران اجازه می دهد پست ارسال کنند؟

محتوای تولید شده توسط کاربر در جذب بازدید کننده وب سایت جدید و رشد تجارت شما بسیار مفید است.

شما می توانید به کاربران اجازه دهید پست های مهمان را ارسال کنند ، تصاویر را به گالری خود اضافه کنند یا لیست های تجاری جدیدی را در فهرست کسب و کار شما ایجاد کنند.

به این ترتیب ، محتوای بیشتری برای انتشار در سایت خود دریافت خواهید کرد و موضوعات مختلفی را در سایت خود پوشش می دهید. این همچنین به افزایش خواننده شما و گرفتن دیدگاه های مختلف در مورد موضوعات مهم کمک می کند.

با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر ، حتی می توانید یک انجمن ایجاد کنید و به آنها بستری بدهید تا دیدگاه ها و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

با گفتن این موارد ، بیایید سه روش را بررسی کنیم که به کاربران امکان می دهد پست های خود را در سایت وردپرس ارسال کنند بدون نوشتن کد.

روش 1: ارسال پست وردپرس با WPForms

این روش به کاربران شما این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به قسمت مدیریت سایت وردپرس خود ، پست هایی را از قسمت انتهایی وب سایت خود ارسال کنند. حتی می توانید پست های وبلاگ را از کاربران بپذیرید بدون اینکه از آنها بخواهید ثبت نام کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای گام به گام نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید.

WPForms یک افزونه فرم های برتر وردپرس است. برای دسترسی به افزونه ارسال پست ها به نسخه حرفه ای این افزونه نیاز دارید.

پس از فعال سازی ، باید وارد صفحه WPForms » Setting شوید تا لایسنس خود را وارد کنید. این کلید را می توانید از حساب خود در وب سایت WPForms دریافت کنید.

پس از وارد کردن لایسنس، روی دکمه “تأیید کلید” کلیک کنید.

برای خواندن ادامه مطلب چگونه به کاربران اجازه دهیم پست ها را به سایت وردپرس شما ارسال کنند کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.