نحوه انتخاب بهترین هاست وردپرس در سال 2021

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

میزبانی وب که اغلب نادیده گرفته می شود ، یکی از مولفه های اصلی هر وب سایت موفق است. انتخاب بهترین هاست وردپرس برای نیازهای شما می تواند SEO شما را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد. انواع مختلفی از گزینه های میزبانی وردپرس مانند میزبانی وردپرس رایگان ، اشتراکی ، VPS ، اختصاصی و مدیریتی در دسترس است. در این راهنما به شما کمک می کنیم بهترین میزبانی وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

شرایط میزبانی وردپرس چیست؟


از شنیدن اینکه وردپرس اسکریپت بسیار سبکی است و تقریباً با تمام شرکتهای خوب میزبانی وب سازگار است ، متعجب خواهید شد. نیازهای ساده وردپرس عبارتند از:

نسخه PHP نسخه 7.4 یا بالاتر
MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر یا MariaDB نسخه 10.1 یا بالاتر
پشتیبانی از HTTPS (SSL)

با توجه به محبوبیت وردپرس ، همه بهترین شرکتهای میزبانی وب از گزینه های نصب ساده با یک کلیک برای وردپرس برخوردار هستند. تمام شرکت های میزبان وردپرس که در این راهنما لیست کرده ایم پشتیبانی کامل برای راه اندازی سایت وردپرس را ارائه می دهند.

Best Managed WordPress Hosting

مواردی که باید هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی وردپرس در نظر بگیرید


سرعت ، امنیت و قابلیت اطمینان از فاکتورهای مهمی هستند که شما باید هنگام انتخاب هاست وردپرس خود به آنها توجه کنید. با این حال ، مهمترین عاملی که باید در نظر بگیرید “نیازهای شما” است. ارزیابی نیازهای شما قبل از خرید هاست وردپرس می تواند صدها دلار صرفه جویی کند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.