چگونه یادگیری جاوا را شروع کنیم

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان ها و سیستم عامل های برنامه نویسی است. پلتفرم محیطی است که به توسعه و اجرای برنامه های نوشته شده به هر زبان برنامه نویسی کمک می کند.
جاوا سریع ، قابل اعتماد و ایمن است. از دسک تاپ تا برنامه های وب ، ابر رایانه های علمی گرفته تا کنسول های بازی ، تلفن های همراه تا اینترنت ، جاوا در هر گوشه و کنار استفاده می شود.

جاوا چیست؟

جاوا یک زبان ساده است: یادگیری جاوا آسان است و نحو آن واضح و مختصر است. جاوا بر اساس C ++ است (بنابراین برای برنامه نویسان که ++ C را می دانند راحت تر است). جاوا بسیاری از ویژگی های گیج کننده و کم استفاده را حذف کرده است ، به عنوان مثال. اشاره گرهای صریح ، اضافه بار اپراتور و غیره Java همچنین از مدیریت حافظه مراقبت می کند و همچنین یک جمع کننده زباله به صورت خودکار فراهم می کند. با این کار اشیا استفاده نشده به صورت خودکار جمع می شوند.
جاوا یک زبان مستقل از بسترهای نرم افزاری است: برنامه های نوشته شده به زبان جاوا ، پس از تدوین ، به یک زبان سطح متوسط ​​به نام bytecode تبدیل می شوند که بخشی از بستر جاوا است بدون توجه به دستگاهی که برنامه ها روی آن اجرا می شوند. این جاوا را بسیار قابل حمل می کند زیرا کدهای بایت آن توسط مفسری به نام Java Virtual Machine (JVM) بر روی هر دستگاهی قابل اجرا است و بنابراین java “استفاده مجدد از کد” را فراهم می کند.
جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است: OOP با تقسیم آن به تعدادی از اشیا the ، برنامه را ساده تر می کند. از اشیا می توان به عنوان پل استفاده کرد تا جریان داده ها از یک عملکرد به عملکرد دیگر باشد. ما به راحتی می توانیم داده ها و عملکردها را طبق نیازهای برنامه تغییر دهیم.
جاوا یک زبان قوی است: برنامه های جاوا باید قابل اعتماد باشند زیرا از آنها در هر دو برنامه مصرف کننده و مهم استفاده می شود ، از پخش کننده های Blu-ray گرفته تا سیستم های ناوبری.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

آموزش برنامه نویسی جاوا به زبان ساده

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان ها و پلتفرم های برنامه نویسی است. پلتفرم محیطی است که به توسعه و اجرای برنامه های نوشته شده به هر زبان برنامه نویسی کمک می کند.

java

جاوا سریع، قابل اعتماد و ایمن است. از برنامه های دسکتاپ تا وب، ابر رایانه های علمی گرفته تا کنسول های بازی، تلفن های همراه تا اینترنت، جاوا در هر گوشه و کناری استفاده می شود.

درباره جاوا

  • جاوا یک زبان ساده است: جاوا برای یادگیری آسان است و ساختار گرامری آن واضح و کوتاه است. جاوا مبتنی بر C++ است (بنابراین برای برنامه نویسان آشنا با C++ راحت تر است). جاوا بسیاری از ویژگی های گیج کننده و کم استفاده مانند: اشاره گرهای صریح و سربارگذاری عملگرها (operator overloading) را حذف کرده است. جاوا همچنین به مدیریت حافظه اهمیت می دهد و همچنین یک جمع کننده زباله خودکار را در اختیار شما قرار می دهد. این جمع کننده به طور خودکار اشیاء بلااستفاده را جمع آوری می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.