چگونه یک اینستاگرام مارکتینگ موفق داشته باشیم؟

کدنویسی شده،طراحی شده… لذت ببرید

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب میان مردم هست که میتوانید با دانلود اپلیکشن آن از برنامه  و با باز کردن اکانت در اینستاگرام از این نرم افزار استفاده کنید .

در این نرم افزار شما میتوانید عکس ، ویدیو ،استوری به اشتراک بگذارید و افرادی که شما را دنبال می کنند آن را مشاهده کرده و میتوانند لایک و کامنت گذارند .

  • لایک : در لغت به معنای پسندیدن و یا دوست داشتن هست که در اینستاگرام میتوانید با دور بار زدن ضربه به صفحه گوشی پست مورد علاقه خود را لایک کنید .
  • کامنت : در لغت به معنای نظر دادن و یا توضیح دادن هست که در اینستاگرام میتانید در زیر هر پست نظر یا همان کامنت خود را بزارید .

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی در اینستاگرام، روشی جدید برای صاحبان کسب‌‌وکار است تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در قالبی جدید معرفی کنند. البته بازاریابی در اینستاگرام اصلا به معرفی محصولات محدود نمی‌شود و برای این نوع بازاریابی باید ارتباط منطقی با مخاطب و مشتری برقرار کنید. مثل اطلاع‌رسانی به مشتری، نشان دادن باطن کسب‌وکار، احترام به نظرات و تجربیات مشتری و مواردی که در ادامه توضیح خواهیم داد.

بازاریابی در اینستاگرام را به دو روش می‌توان انجام داد:

  1. تبلیغ کسب‌وکار از طریق اینفلوئنسرها و سلبریتی‌های اینستاگرام
  2. تولید محتوای اصیل در صفحه خود و تلاش برای افزایش دنبال‌کننده‌ها با استفاده از ارتقا صفحه

بهترین نوع بازاریابی اینستاگرامی، استفاده از هر دو روش مذکور با استفاده از یک استراتژی منظم است. یعنی ابتدا صفحه خود را به حدی از پیشرفت برسانید، ظاهر آن‌ را مرتب کنید، محتوا مفید و موثر تولید کنید و سپس برای معرفی خود از صفحات محبوب اینستاگرام استفاده کنید.

اقدامهای لازم جهت شروع اینستاگرام مارکتینگ

  • ایجاد صفحه تجاری(business account) اولین قدم شماست، که امکان دسترسی به اطلاعات مفیدی در مورد صفحه و رفتار کاربران با می‌دهد.
  • تولید محتوا اصیل باعث می‌شود ارتباط بهتری با مخاطب خود برقرار کنید. مخاطبان همیشه قدر محتوایی که برای آن زحمت کشیده شده باشد را می‌دانند. بهتر است برای پست‌ها و استوری‌ها قالب معینی در نظر بگیرید که منحصر به کسب‌وکار شما باشد.
  • چیدن یک استراتژی درست مهمترین اقدام برای بازاریابی‌ست این استراتژی شامل نقشه‌ای از صفحه شما برای تولید محتوا و تبلیغ در دیگر صفحات اینستاگرام است، برای راحتی بیشتر یک جدول تقویمی که سه ستون(مشابه صفحه اینستاگرام) دارد درست کنید و تعیین کنید که در هر مربع (پست) چه محتوایی جای می‌گیرد، محتوا چه شکلی دارد، در چه روزی تبلیغ خواهید کرد و چه کپشنی برای محتوا خواهید نوشت.
  • اگر قصد تبلیغ صفحه خود را دارید، فراموش نکنید که این تبلیغ با بیلبوردهای سطح شهر متفاوت است پس برای این کار در مورد مخاطب، هدف و فردی که برای تبلیغ به آن مراجعه می‌کنید فکر کنید.
  • آپدیت‌ها و امکانات جدید اینستاگرام را بدانید و از آن‌ها استفاده کنید، این موضوع نشان می‌دهد که شما برای رضایت مخاطب تلاش می‌کنید و سعی در ایجاد محتوا جدید و ناب دارید.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

روش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی

در اینستاگرام کاربران امکان مشاهده نسخه بزرگ شده عکس پروفایل را ندارند. چیزی که شما به عنوان تصویر پروفایل در اینستاگرام مشاهده می کنید عکس کوچکی در گوشه بالا و سمت چپ پروفایل کاربران است. خیلی ها به خاطر کنجکاوی یا به هر دلیل دیگری دنبال روشی عملی برای بزرگنمایی تصاویر پروفایل کاربران اینستاگرام یا دانلود کردن نسخه اصلی آن هستند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، جای درستی آمدید.

اینستاگرام

اگر در تلفن همراه یا تبلت روی عکس پروفایل خودتان ضربه بزنید و چند لحظه نگه دارید، می توانید تصویر پروفایل فعلی را تغییر بدهید یا آن را حذف کنید، اما گزینه ای برای دانلود آن وجود ندارد. در کامپیوتر شخصی تان هم با راست کلیک کردن روی عکس پروفایل خودتان می توانید نسخه کوچک آن را در کامپیوتر ذخیره کنید نه نسخه بزرگ و با کیفیت اصلی. خب، این روش ها برای چیزی که دنبالش هستید روش های کارآیی نیستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.